Умови обміну та повернення
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари придбані в L.Riker®, за умови виконання всіх норм передбачених Законом. Виключенням є товари для котрих гарантійне обслуговування та сервіс не передбачено виробником.
Умови обміну/повернення товару належної якості
Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
Обмін товару належної якості проводиться:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вигляд;
- якщо споживчі властивості, пломби, ярлики не змінились;
- гарантійний лист та розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Роз’яснення:
Товарний вигляд: Новий товар реалізується за заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного виду. Розкрите обладнання, аксесуари, будь-які кабелі закриті захисними плівками. Покупець повинен пам’ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Так само, мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.
Не використовувався: Вся розумна електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні – може менеджер з прийому товару. У разі виявлення стороннього втручання, зміни в налаштуваннях, сліди використання (зовнійшній вигляд контактів, сліди від підключення на роз’ємах) – магазин може скористатися правом відмовити клієнту, як порушення цього пункту.
Пломби, ярлики та розрахункові документи: Так само, цей пункт відноситься до товарного виду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані, або зірвали пломбу на товарі – ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати, оригінал чека та гарантійного талона, для повернення коштів.
Аксесуари: поверненню підлягають НЕРОЗПАКОВАНІ аксесуари. Якщо є сліди розпакування аксесуара і спроби повторного запаковування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) – товар повернути неможливо. Коли ж можна їх повернути? Можна відмовитися від покупки, перевіривши його перед продажем.
Умови обміну/повернення товару неналежної якості
Стаття 8. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право, брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Логістичні витрати при поверненні товару
У разі повернення товару продавцеві, усі витрати, пов’язані з доставкою, транспортуванням або переданням товару, покладаються на покупця, якщо інше не передбачено окремими умовами або чинним законодавством.
Повний і актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів.
Повернення коштів за вже надані послуги
Відповідно до чинної політики обслуговування та умов надання послуг, повернення коштів за послуги, які були надані в повному обсязі згідно з підтвердженим замовленням, не передбачене.
Оформлюючи замовлення та здійснюючи оплату, клієнт підтверджує ознайомлення з цими умовами та повну згоду з ними.
Просимо враховувати це під час планування та оплати відповідних послуг.